Správa nemovitostí

 

Základním strategickým cílem správce je zajišťovat všechny činnosti spojené se správou obytných domů a nebytových prostor tak, aby jejich vlastníci co v nejmenší míře vnímali povinnosti vyplývající z vlastnictví nemovitosti. Domy se spravují tak, aby každý majitel domu, bytu nebo nebytového prostoru věděl, jak se hospodaří s jeho finančními prostředky, které se kumulují na samostatném účtu domu.

Se správou domu Vám nabízíme:

  • Zajištění vedení ekonomické agendy bytu a domu na samostatném účtu
  • Smluvní zabezpečení energetických médií / SV, ÚT, TUV, elektřina ve společných prostorách
  • Smluvní zabezpečení oprav, údržby a havarijní služby v bytech a společných částech domu
  • Smluvní zabezpečení odvozu odpadu a servisu výtahů
  • Zabezpečení úklidu společných částí domu, zimní službu vybranou firmou, resp. živnostníkům
  • Zajištění pravidelných odborných zkoušek plynových rozvodů, elektrické energie, hromosvodů (odstranění zjištěných závad) a cejchování měřičů SV, TUV a UK.
  • Zabezpečení vyregulování, měření domu a bytů tak, aby vlastník platil pouze za skutečně odebrané teplo
  • Zabezpečení pojištění majetku
  • Zajištění pravidelné požární kontroly a deratizace domu

Argumenty, které byste měli zvážit při výběru správce:

  • Veškeré platby jsou kontrolovány "Zástupcem vlastníků"
  • Platby jsou hrazeny pouze přes účet bez pokladny
  • Každý bytový dům má svůj samostatný účet
  • Fond údržby a oprav má svůj vlastní účet, pokud je to žádostí vlastníků
  • Zabezpečení topení v domě, pokud jste vlastníci kotelny
  • Zabezpečení výběrového řízení na vybudování vlastní kotelny
  • Havarijní zásahy do 2 hod. od nahlášení na dispečink havarijní služby
  • Zabezpečení výběrového řízení na práce provedené ve společných částech domu
  • Provedené práce na společných částech domu přebírám přímo ve spolupráci s výborem vlastníků
  • Operativní vymáhání nedoplatků za služby ve smyslu zákonů ČR