Správa nemovitostí
Základním strategickým cílem správce je zajišťovat všechny činnosti spojené se správou obytných domů a nebytových prostor tak, aby jejich vlastníci co v nejmenší míře vnímali povinnosti vyplývající z vlastnictví nemovitosti. Domy se spravují tak, aby každý majitel domu, bytu nebo nebytového prostoru věděl, jak se hospodaří s jeho finančními prostředky, které se kumulují na samostatném účtu domu.
Se správou domu Vám nabízíme:
- Zajištění vedení ekonomické agendy bytu a domu na samostatném účtu
- Smluvní zabezpečení energetických médií / SV, ÚT, TUV, elektřina ve společných prostorách
- Smluvní zabezpečení oprav, údržby a havarijní služby v bytech a společných částech domu
- Smluvní zabezpečení odvozu odpadu a servisu výtahů
- Zabezpečení úklidu společných částí domu, zimní službu vybranou firmou, resp. živnostníkům
- Zajištění pravidelných odborných zkoušek plynových rozvodů, elektrické energie, hromosvodů (odstranění zjištěných závad) a cejchování měřičů SV, TUV a UK.
- Zabezpečení vyregulování, měření domu a bytů tak, aby vlastník platil pouze za skutečně odebrané teplo
- Zabezpečení pojištění majetku
- Zajištění pravidelné požární kontroly a deratizace domu
Argumenty, které byste měli zvážit při výběru správce:
- Veškeré platby jsou kontrolovány "Zástupcem vlastníků"
- Platby jsou hrazeny pouze přes účet bez pokladny
- Každý bytový dům má svůj samostatný účet
- Fond údržby a oprav má svůj vlastní účet, pokud je to žádostí vlastníků
- Zabezpečení topení v domě, pokud jste vlastníci kotelny
- Zabezpečení výběrového řízení na vybudování vlastní kotelny
- Havarijní zásahy do 2 hod. od nahlášení na dispečink havarijní služby
- Zabezpečení výběrového řízení na práce provedené ve společných částech domu
- Provedené práce na společných částech domu přebírám přímo ve spolupráci s výborem vlastníků
- Operativní vymáhání nedoplatků za služby ve smyslu zákonů ČR